Open! Kadoservices kraamkado! Gratis verzending.

 

 RETOURNEREN

Niet helemaal tevreden over je bestelling of is het beschadigd. Heel vervelend, maar dat gaan we uiteraard voor je oplossen.

Retourbeleid in het kort
⋅ 30 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakket (geldt niet voor op maat gemaakte producten).
⋅ Geen verzendkosten als je je bestelling ruilt.
⋅ Bestelling ruilen? Na ontvangst van je retour verzenden wij uiterlijk de volgende werkdag je nieuwe bestelling.
⋅ Geld terug? Binnen twee dagen na ontvangst van je retour wordt het bedrag teruggestort op je rekening.

Retourrecht
Bestaande ontwerpen
Heb je je bestelling ontvangen, maar is deze toch niet helemaal naar je verwachting. Jammer, maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Bij Cotton Posters heb je 30 dagen de tijd om je aankoop te annuleren. Na je annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling naar ons terug te sturen. 

Op maat gemaakte ontwerpen
Helaas geldt het recht op ontbinding niet voor op maat gemaakte ontwerpen zoals een geboorteposter, omdat deze speciaal voor jou wordt ontworpen. Het is daarom belangrijk de gegevens op de digitale versie van de geboorteposter goed te checken voor je hiermee akkoord gaat. 

Hoe werkt het retourneren?
1. Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling een mail naar [email protected] Je kunt hierbij gebruik maken van het retourformulier, maar dat hoeft niet. 

2. Verpak het artikel weer in de originele verpakking. 

3. Verzend het pakketje voldoende gefrankeerd naar Cotton Posters, Tijmweg 192, 3193JP in Hoogvliet Rotterdam. Wij vergoeden de retourkosten als je ervoor kiest om je bestelling te ruilen. Mocht je liever je geld terug ontvangen dan zijn de kosten voor het terugsturen voor eigen rekening.

4. Na ontvangst van je retour wordt het vervangende artikel uiterlijk de volgende werkdag verzonden. Heb je gekozen voor terugbetaling dan storten wij het bedrag binnen twee werkdagen op jouw bankrekening. Voor retourartikelen die onzorgvulding zijn verpakt of beschadigd aankomen geldt dat wij de kosten hiervoor in mindering brengen. 

Beschadigde producten
De prints pakken wij met veel zorg en aandacht voor je in. Heel vervelend als er dan toch iets mis is gegaan met je bestelling. Neem dan binnen 30 dagen contact met ons op en stuur in je bericht ook een duidelijke foto mee. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor een gepaste oplossing.   

Ik heb een klacht
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Neem dan contact op door te mailen naar [email protected] Dan proberen we samen te kijken naar een oplossing. 

 

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.